­čÜŤ Brezpla─Źna dostav ob nakupu nad 35 EUR.

Vra─Źilo blaga

Potro┼ínik (navedeno velja izklju─Źno za fizi─Źne osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporo─Źi (na kontaktni e-naslov info@ovitki.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odlo─Źitev. Rok se za─Źne ┼íteti en dan po datumu prevzema. Edini stro┼íek, ki bremeni potro┼ínika v zvezi z odstopom od pogodbe, je stro┼íek posredovanja (po┼íiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporo─Źila o odstopu od pogodbe (nakupa). ─îe potro┼ínik morda artikel ┼że za─Źne uporabljati ali ─Źe pri tehni─Źnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe ┼żal ve─Ź ni mo┼żen.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: _____.

Potro┼ínik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natan─Źnih navodilih potro┼ínika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vra─Źilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je ┼że potekel rok uporabe. Mo┼żnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, ─Źe je potro┼ínik odprl varnostni pe─Źat.

Prejeto blago mora vrniti nepo┼íkodovano in v nespremenjeni koli─Źini, razen ─Źe je blago uni─Źeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova koli─Źina zmanj┼íala, ne da bi bil za to kriv potro┼ínik. Proizvajalec artikla predpi┼íe tudi njegovo originalno embala┼żo (v skladu s 36. ─Źlenom Zakona o varstvu potro┼ínikov). Ker je embala┼ża sestavni del artikla, jo je prav tako treba prilo┼żiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v ─Źasu prejetja artikla (torej nepo┼íkodovano in v nespremenjeni koli─Źini).

Ponudnik ni dol┼żan sprejeti po┼íiljk z odkupnino ali po┼íiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splo┼ínim pogojem poslovanja.

Vra─Źilo vpla─Źil bo izvedeno takoj, ko je to mogo─Źe, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporo─Źila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, to─Źnosti in pravo─Źasnosti vra─Źila ter zagotavljanja evidence o pla─Źilih, se vra─Źilo pla─Źila kupcu izvede izklju─Źno z nakazilom na njegov transakcijski ra─Źun. Vra─Źilo pla─Źila v gotovini ni mogo─Źe!

Pravico do vra─Źila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natan─Źneje urejajo dolo─Źila zakona o varstvu potro┼ínikov (neuradno pre─Źi┼í─Źeno besedilo).

Podjetje vrne prejeta pla─Źila potro┼íniku z enakim pla─Źilnim sredstvom, kot ga je uporabil potro┼ínik, razen ─Źe je potro┼ínik izrecno zahteval uporabo drugega pla─Źilnega sredstva in ─Źe potro┼ínik zaradi tega ne nosi nobenih stro┼íkov.

Reklamacija:

V primeru reklamacije, blago vrnite na spodnji naslov prosimo vas tudi,da nas o vaši nameri predhodno obvestite na e-mail : info@ovitki.si

PODJETJE:  _____
NASLOV:    ______

 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:

V primeru, da ste prejeli od kurirja paket, ki ima po┼íkodbo embala┼że, katera je vidna ob sami dostavi paketa ali v njem manjka vsebina, ka┼że znake odprtja, skrita po┼íkodba (po┼íkodba blaga, lom) vas prosimo, da nas takoj obvestite na tel:┬á_____. Spro┼żili bomo postopek reklamacije pri dostavni slu┼żbi. Prosimo vas, da paket pustite v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili). Prosimo vas, da tudi vrnete originalno embala┼żo!
Skupaj z dostavno slu┼żbo bomo poskrbeli, da bo reklamacija re┼íena v najkraj┼íem mo┼żnem ─Źasu.

Pozor. Reklamacijo prevoza lahko uveljavlja samo pla─Źnik storitve/pogodbena stranka oz. po┼íiljatelj.

Košarica

0

No products in the cart.